• Najczęstsze błędy

    Nie skanuje się kod kreskowy

    1. Kod należy trzymać w jednym miejscu (nie ruszać) do momentu włączenia autofocusa – tak jakby aparat robił zdjęcie

    2. Postaraj się trzymać kod bliżej lub dalej aparatu

    3. Sprawdź działanie w różnie oświetlonych miejscach

    4. Sprawdź czy kod nie jest uszkodzony

    Brak produktu w bazie

    1. Sprawdź czy zeskanowany kod kreskowy pokrywa się z kodem na pudełku. Jeśli nie to zeskanuj kod jeszcze raz
    2. Sprawdź czy zeskanowany kod kreskowy pokrywa się z kodem na pudełku. Jeśli tak dodaj produkt do bazy wybierając edytuj. Ekran dodawanie produktu pojawi się także po zeskanowaniu produktu

    Na produkcie nie ma kodu kreskowego

    1. Wybierz produkt używając wyszukiwarki – wyszukiwarka uruchomi się po kliknięciu przycisku  „wybierz produkt” znajdującego się na lewo od podglądu kamery

    Masa aktywatora wyrażona w gramach jest za wysoka

    1. Masa aktywatora zapisuję się jeśli waga jest ustabilizowana przez 1s. Edytuj wartość ręcznie (opis w instrukcji)

    Ekran nie chce się wyłączyć

    1. Przez cały czas koloryzacji ekran pozostaje włączony. Ekran wyłącza się po wyjściu z koloryzacji

    Pojawia się wartość ujemna (lub dodatnia) przy ostatnio zeskanowanym produkcie – przed rozpoczęciem wyciskania produktu

    Prawdopodobnie waga została poruszona w trakcie skanowania kodu. Użyj przycisku - lub + znajdującego się przy poprzednio wyciśniętym produkcie

    Inne problemy

    1. Napisz lub zadzwoń 784941812